loading...
♥!کلیک نکنی ضرر کردی!♥
کانال ما در آپارات



حتما به کانال ما در آپارات سر بزنید!

Mohammad Reza بازدید : 91 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (1)

تنهایی را دوست دارم!

عادت کرده ام که تنها با خودم باشم،

دوستی میگفت: عیب تنهایی این است:

که عادت میکنی خودت تصمیمی بگیری،

تنها به خیابان میروی،

به تنهایی قدم میزنی.

پشت میز کافی شاپ تنهایی می نشینی

و آدمها را نگاه میکنی،

ولی من به خاطر همین حس دوستش دارم!

تنها که باشی نگاهت دقیق تر میشود و معنادار،

چیزهایی میبینی که دیگران نمیبینند،

در خیابان زودتر از همه میفهمی پاییز آمده

و ابرها آسمان را محکم در آغوش کشیده اند!

میتوانی بی توجه به اطراف،

ساعتها چشم به آسمان بدوزی

و تولد باران را نظاره گر باشی.

برای همین تنهایی را دوست دارم،

زیرا تنها حسی است که به من فرصت میدهد خودم باشم!

با خودم که تعارف ندارم،

سالهاست-به-تنهایی-عادت-کرده-ام...!

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط KPP;KL; در تاریخ 1393/05/15 و 9:30 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
مطالب ویژه
درباره ما
اولین نیستیم ولی سعی میکنیم (با شما) بهترین باشیم! تاریخ تولد بیکران چت:1392/8/7
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد سایت ما چیه؟؟!
    کدهای اختصاصی
    SEO Reports for bikarancity.ir