loading...
♥!کلیک نکنی ضرر کردی!♥
کانال ما در آپارات



حتما به کانال ما در آپارات سر بزنید!

Mohammad Reza بازدید : 161 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

 

چیه تا صدای گوشیت در میاد میپری روش؟!

خوبه تا صدات در میاد بپرن روت؟

اس ام اس های جدید سرکاری 93

میدونی من و عشقم خیلی با هم فرق داریم .یکیش اینه که من وجود خارجی دارم و لی ان اصلللللللللللللللللللللللللللللللللللللللا وجود نداره…
مدیونید اگه فکر کنید سر کارتون گذاشتم.

اس ام اس سرکاری اردیبهشت 93

ایا میدانید که من الن دارم وقت شما رو حروم میکنم نه واقعا میدونستی

اس ام اس های جدید سرکاری 93

داداش خیلی دلم برات تنگ میشه . . . نامه بنویس . . . به پدرسگ و مادر سگت هم سلام برسون _))
.
.
.
.
.
.

مکالمه دو سگ هنگام خداحافظی ^_^

اس ام اس سرکاری اردیبهشت 93

دیوونه شدم از بس که خیره شدم به عکس روی دیوار…
چقدر سخته آدم اینقدر به عکس خودش نگاه کنه اما هیچ نقطه ضعفی پیدا نکنه!!!

اس ام اس های جدید سرکاری 93

رفته بودم بیرون
.
یکی برام چراغ زد
.
محل ندادم
.
باز چراغ زد
.
محل ندادم
.
خلاصه …
اتفاق خاصی نیفتاد ، اون گازشو گرفت رفت تو هم بیکار نشستی جوک سرکاری میخونی . اصلا خجالت نمیکشی؟فضول

اس ام اس سرکاری اردیبهشت 93

نگاهت مهربونه نازنینم

ابروهات کمونه نازنینم

بکش بالا که بردی آبرومو

دماغت آویزونه نازنینم!

اس ام اس های جدید سرکاری 93

سلامتی اون پسری که رفت تو پارک به دوس دخترش اس داد گفت کجایی؟؟؟
دختره گفت سرما خوردم رو تخت خوابم…
پسره که داشت نگاشون میکرد رو نیمکت نشستن بهش اس داد:
دسته عشقتو ول کن لااقل اون سرما نخوره..
دختره جواب داد چی میگی؟؟؟؟!!
پسره رفت از پشت دستشو گذاشت رو شونه دختره ، دختره برگشت…..
.
.
.
.
.
پسره دید این که یک کس دیگس که!!!
عاقا ضایع شدا !!
تا رفت فرار کنه دوس پسر دختره گرفتش تا خورد اینو زد
دوس دختر خودشم دیگه جوابشو نداد
تا دیگه از این غلطا نکنه ^_^}

اس ام اس سرکاری اردیبهشت 93

دختر است دیگر…
پسر است دیگر…
مرگ است دیگر…
کوفت است دیگر…
بس است دیگر…

اس ام اس های جدید سرکاری 93

اونائی که به حرفهای بی ادبی علاقه دارن این پست رو بخونن+۱۸
.
.
.
.
نیت سرشماری شماست ، وگرنه ما که حرف بی ادبی نمیزنیم !!!!!

اس ام اس سرکاری اردیبهشت 93

ای همه کسانی که پشت سر من حرف میزنید…!!!
عاشقتونم!
که انقد درگیر منید…!

اس ام اس های جدید سرکاری 93

هرشب بخاطرتوازخواب پامیشم به درودیوار میزنم تابه توبرسم اى ” مستراب “

اس ام اس سرکاری اردیبهشت 93

 

آهــآی شمـآیی که یکی دوسـِـتون دآره ؟؟؟
.
.
.
.
به جهنــــــــم …
منــو همه دوست دآرن !!!

اس ام اس های جدید سرکاری 93

روزی بود روزگاری نداشت. جنگلی بود که درخت نداشت. شکارچی بود که تفنگ نداشت. روزی این شکارچی با تفنگی که فشنگ نداشت. اهوی شکار کرد که سر نداشت. انداخت تو کیسه ایی که ته نداشت با اینکه این شعر سرو ته نداشت اما ارزش سرکار گذاشتنو داشت!
اصنم ضعیف نیست اس ام اس سرکاری اردیبهشت 93

اس ام اس سرکاری اردیبهشت 93

اون چه حشره ایه که سبزه و سنگ میخوره؟؟؟



حشره سبز سنگ خوار.

اس ام اس های جدید سرکاری 93

بی وفا دیگه دوستم نداری ؟
.
.
.
خیلی خوب ، قلاده تو باز میکنم بری !!!

اس ام اس سرکاری اردیبهشت 93

 

آیا میدانستید:
وقتی دارید حرف میزنید نمیتونید چشاتون رو کلاج کنید و شکلک در بیارید!!!!
آفرین شما تونستی!!؟؟
این شماره سیرک ” عقاب” ۰۲۱_۲۹۶۶!!!
شما اسکول شدید!!!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب ویژه
درباره ما
اولین نیستیم ولی سعی میکنیم (با شما) بهترین باشیم! تاریخ تولد بیکران چت:1392/8/7
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد سایت ما چیه؟؟!
    کدهای اختصاصی
    SEO Reports for bikarancity.ir